loading...
aryaboy
ratemeh بازدید : 448 یکشنبه 13 آبان 1397 نظرات (0)

ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۴۹ در تهران) هنرپیشه و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز ایرانی)، و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان است. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی» به کارگردانی داوود میرباقری می‌باشد. او موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع شد.

عکس و بیوگرافی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر سرسخت فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع بر خلاف دختران دیگر خودش به خواستگاری همسرش رفته و به او ابراز علاقه کرده است.

این ماجرا بعدها تبدیل به یک شوخی شد تا هر از گاهی بگوید بهترین تهران را شکار کردی اما به نظر من آدم نباید بترسد. من فکر می کردم فوقش می گویند نه. چه اشکالی دارد. اگر نمی رفتم و نمی گفتم ممکن بود زندگی ام را با اگرهایی ادامه دهم؛ اگر می گفتم، اگر قبول می کرد، اگر می رفتم و ..»

عکس جنجالی و صحنه دار ویشکا آسایش و همسرش

ویشکا آسایش تحصیلاتش را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رسانده است. تحصیلاتش را تا سوم راهنمایی در ایران ادامه می دهد و برای گرفتن ویزای انگلیس یک سال به همراه خواهرش در کشور آلمان زندگی می کند.

عکسهای ویشکا آسایش در خارج از کشور

ویشکا آسایش در جشنواره زیادی در ایران و همچنین در جشنواره های خارج از کشور حضور و موفق به دریافت جایزه شده است

ویشا آسایش در جشنواره فیلم فجر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 3,450
  • بازدید کلی : 98,118