loading...
aryaboy
ratemeh بازدید : 501 چهارشنبه 09 آبان 1397 نظرات (0)

روژان آریامنش متولد 29 اردیبهشت 1375 در تهران، بازیگر است

دانشجوی سال چهارم رشته داروسازی در کشور قبرس می باشد، در محله قیطریه در شمال شهر تهران بدنیا امده است، پدرش مدرس گیتار و مادرش نیز شاغل می باشد

عکس و بیوگرافی روژان آریامنش

در سال 1380 وقتی 5 ساله بودم مسعود نوابی (کارگردان) که همسایه مان بود مرا به دادن تست بازیگری تشویق کرد پس از انجام تست در سریال دردسر والدین بکارگردانی مسعود نوابی  و تهیه کنندگی بیژن اماکنیان بازی کردم و با مهران مدیری، فاطمه گودرزی و علی صادقی همبازی بودم

عکسهای جذاب مدلینگ روژان آریامنش

تا 17 سالگی بطور مرتب در سینما و تلویزیون فعالیت داشتم پس از آن با این که چندین پیشنهاد به من شد به دلیل درگیری درس و دانشگاه بازی نکردم

 عکسهای لورفته روژان آریامنش

تا 17 سالگی بطور مرتب در سینما و تلویزیون فعالیت داشتم پس از آن با این که چندین پیشنهاد به من شد به دلیل درگیری درس و دانشگاه بازی نکردم

عکسهای مدلینگ عروس روژام آرایمنش

دوست دارم در ایران ازدواج کنم از سویی تصمیم دارم در رشته کارگردانی هم تحصیل کنم و برای کارگردانی و بازیگری مدرک دانشگاهی بگیریم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 3,480
  • بازدید کلی : 98,148